Grupa 219 pracowników narodowego przewoźnika indyjskiego Air India chce wykupić większościowy pakiet akcji. Jeśli rząd zaakceptuje ich ofertę, każdy z nich będzie musiał zapłacić 1360 dolarów. Oferty można było składać do 14 grudnia 2020. Pracownicy postanowili przejąć 51 proc. akcji, a pozostały pakiet miałby przejść na własność inwestora finansowego — poinformował w „Times of India” Meenakshi Malik, który od 30 lat jest wiceprezesem AI ds. finansowych. Air India zostały wystawione na sprzedaż w 2017 roku, tuż po tym, jak premier Narendra Modi podpisał dekret o prywatyzacji zadłużonego przewoźnika. Ten dług wzrósł do ponad 8 mld dolarów, ale w listopadzie został przez rząd obniżony do 3,3 mld, a nowi właściciele będą się musieli podzielić jego spłatami. Zawsze wierzyliśmy, że Air India mogą być dochodowe. A teraz, kiedy rząd zdecydował się zmniejszyć ten dług doszliśmy do wniosku, że jako nowy właściciel nikt nie będzie lepszy od nas. Znamy tę linię, wiemy gdzie są problemy. (rp.pl)
Grupa 219 pracowników narodowego przewoźnika indyjskiego Air India chce wykupić większościowy pakiet akcji. Jeśli rząd zaakceptuje ich ofertę, każdy z nich będzie musiał zapłacić 1360 dolarów. Oferty można było składać do 14 grudnia 2020. Pracownicy postanowili przejąć 51 proc. akcji, a pozostały pakiet miałby przejść na własność inwestora finansowego — poinformował w „Times of India” Meenakshi Malik, który od 30 lat jest wiceprezesem AI ds. finansowych. Air India zostały wystawione na sprzedaż w 2017 roku, tuż po tym, jak premier Narendra Modi podpisał dekret o prywatyzacji zadłużonego przewoźnika. Ten dług wzrósł do ponad 8 mld dolarów, ale w listopadzie został przez rząd obniżony do 3,3 mld, a nowi właściciele będą się musieli podzielić jego spłatami. Zawsze wierzyliśmy, że Air India mogą być dochodowe. A teraz, kiedy rząd zdecydował się zmniejszyć ten dług doszliśmy do wniosku, że jako nowy właściciel nikt nie będzie lepszy od nas. Znamy tę linię, wiemy gdzie są problemy. (rp.pl)
Komentarze
Prześlij komentarz