United Airlines zaprezentowały nowe logo i malowanie swoich samolotów

United Airlines zaprezentowały odświeżoną markę, w tym nowe logo i malowanie swoich samolotów, które odzwierciedla pozycję linii jako nowoczesnej i współczesnej amerykańskiej firmy. Projekt jest wizualną reprezentacją ciągłej ewolucji marki United, którą rozwinęła się w ciągu ostatnich 93 lat. Nowy projekt malowania linii United wyróżnia się kolorem najbardziej połączonym z rdzeniem linii - niebieskim. Z malowania znika kolor złoty a dominujące trzy odcienie - Rhapsody Blue, United Blue i Sky Blue - są używane w całym projekcie w taki sposób, aby pokazać dziedzictwo United w bardziej nowoczesnym wydaniu. Linia pozostawia swoje kultowe logo globu na ogonie samolotów, który reprezentuje rozległą sieć przewoźnika obejmującą 355 miast w prawie 60 krajach. Statecznik pionowy będzie malowany w trzech odcieniach niebieskiego, a samo logo pojawi się głównie w kolorze niebieskim. Silniki i końcówki skrzydeł są również malowane kolorem United Blue, a do wszystkich samolotów, w kolorze Rhapsody Blue, zostanie dodana linia imitująca falę, którą pasażerowie i pracownicy bardzo polubili na Dreamlinerach. Nazwa United pojawia się na kadłubie samolotu nieco większa, a dolna kadłuba część jest pomalowana szarym odcieniem Runway Grey. - W miarę, jak ulepszamy i podnosimy jakość obsługi naszych klientów, zmieniamy też sposób, w jaki ludzie myślą i czują United. Dlatego ta marka zdobywa nowego ducha. Każde ulepszenie, które dodaliśmy do naszego serwisu, przyspiesza naszą ewolucję jako linii lotniczej, wspierając nasze wysiłki na rzecz podniesienia poziomu i redefinicji obsługi klienta. Ten nowy projekt, zwłaszcza nasz kultowy globus, podkreśla najlepszy wizerunek i wartości United - powiedział Oscar Munoz, dyrektor generalny United Airlines. Nowy wizerunek samolotów zawiera podstawowe kolory United, które zostały wprowadzone w zeszłym roku jako krok w kierunku aktualizacji identyfikacji wizualnej marki. Kolor niebieski jest nadal podstawowym kolorem linii, z różnymi tonami tworzącymi większą głębię i odzwierciedlającymi kolory, które pasażerowie i pracownicy widzą, gdy patrzą przez okno samolotu na niebo. Nowa paleta kolorów linii obejmuje również odcienie fioletu, które są najbardziej rozpoznawalne, ponieważ to kolor nowych siedzeń United Premium Plus montowanych we flocie. W połączeniu purpurowe i niebieskie odcienie według United tworzą kojące środowisko i bardziej relaksujące wrażenia z podróży. 

Przeciętnie samoloty United mają odświeżane malowanie co siedem lat, a pierwszymi pomalowanymi w nowe barwy są boeing B737-800NG, do których w następnych miesiącach dołączą kolejne rodzaje maszyn. Obecna flota linii United składa się z 778 samolotów: 170 airbusów z rodziny A320, 343 boeingów z rodziny B737, 77 B757, 52 B767, 74 B777-200, 18 B777-300ER, 12 B787-8, 25 B787-9 oraz siedmiu B787-10. Po ostatnim zamówieniu przewoźnik oczekuje na dostawę 273 samolotów: 34 airbusów A319, 45 A350, 71 B737 MAX 9, 100 B737 MAX 10, czterech B777-300ER, 13 B787-9 oraz siedmiu B787-10. (Rynek Lotniczy)

Komentarze