Lufthansa i Amadeus przedłużają i rozszerzają 30-letnią współpracę w zakresie technologii

Lufthansa Group i Amadeus poinformowały o zawarciu umowy przedłużającej ich wieloletnią współpracę w zakresie technologii. W rezultacie system do obsługi pasażerów Altéa Amadeus będzie nadal wspierać linie lotnicze Lufthansa, Austrian Airlines, Brussels Airlines i Swiss International Air Lines w dokonywaniu rezerwacji, zarządzaniu dostępnymi miejscami i kontroli odlotów. Ponadto Lufthansa Group i Amadeus rozszerzają współpracę o nowe obszary. Lufthansa w szerokim zakresie wykorzystuje już technologie Amadeus - od bieżących operacji poprzez merchandising i zakupy po zarządzanie zakłóceniami. „Amadeus i Lufthansa Group to dwie firmy, które zostały założone w Europie, lecz przyczyniają się do rozwoju gospodarczego i cyfryzacji na całym świecie” ― mówi dr Roland Schütz, wiceprezes ds. zarządzania informacją i dyrektor ds. informatycznych Grupy Lufthansa. „Amadeus będzie nadal wspierać Grupę Lufthansa za pomocą znakomitych rozwiązań stymulujących innowacje”. „Naszą współpracę z klientami zawsze cechuje zrozumienie i szacunek. Traktujemy ich w sposób partnerski, a do ich potrzeb podchodzimy indywidualnie. Zawarcie umowy o rozszerzeniu współpracy z Lufthansa Group potwierdza, że takie podejście przynosi dobre rezultaty. Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że dzięki znakomitej technologii firmy Amadeus, Lufthansa Group może efektywniej osiągać swoje cele biznesowe” - mówi Julia Sattel, prezes firmy Amadeus ds. linii lotniczych. (PRTL)

Komentarze