GetJet zaprezentował nowe logo i malowanie swoich samolotów.

GetJet zaprezentował odświeżoną markę, w tym nowe logo i malowanie swoich samolotów. Oprócz rebrandingu marki i samolotów, litewska linia wprowadzi nowe menu na pokładach, odprawę online oraz planuje rozbudowę swojej floty. Nowe logo przedstawia kwiat mniszka lekarskiego. Według przewoźnika to symbol wzrostu i elegancji. – Jak wiemy, kiedy mniszek lekarski kwitnie, jego nasiona wylatują, aby dalej kiełkować i rosnąć. Używanie nasion mniszka lekarskiego do symbolizowania samolotu wywołuje bardzo szczególną wiadomość dla nas tutaj w GetJet Airlines. Podobnie jak mniszek lekarski, im więcej latamy, tym bardziej rośniemy. Logo przedstawia także ducha lotnictwa - lekkiego, eleganckiego i zawsze w ruchu. Latanie to nie tylko przelot z punktu A do punktu B, ale także piękne doświadczenie samej podróży – powiedział Darius Viltrakis, prezes linii GetJet. Pod koniec 2018 r. GetJet Airlines podpisało długoterminowe umowy z największymi regionalnymi operatorami turystycznymi i wiodącymi liniami lotniczymi w Europie, co stawia firmę na coraz ważniejszym miejscu na europejski rynku ACMI. W ostatnim czasie linie podpisały również umowę z firmą GECAS na kolejne trzy airbusy A320, które zostaną dostarczone wiosną tego roku, co pozwoli firmie zapewnić ACMI i długoterminowe rozwiązania w zakresie leasingu. – Niedawne dodanie tych samolotów jest ważnym krokiem w naszej strategii, aby wypełnić luki na rynku i szybko dostosować się do obecnej szybko zmieniającej się branży lotniczej – dodał Viltrakis. Linia GetJet Airlines to czarterowy przewoźnik lotniczy z Litwy. Główna siedziba i baza znajduje się w Wilnie. Firma specjalizuje się w obsłudze lotów czarterowych i wynajmie samolotów z i bez załóg dla innych przewoźników (wet lease i dry lease). Obecna flota przewoźnika składa się z 12 samolotów: czterech airbusów A320, jednego A330-300, trzech boeingów B737-300, czterech B737-400. W 2018 r. GetJet Airlines wygenerował 52,4 mln euro przychodów przy stabilnej marży zysku na poziomie 12 proc. (Rynek Lotniczy)

Komentarze