Linie lotnicze wchodzące w skład Grupy Lufthansa zapowiedziały połączenie sił przy sprzedaży biletów w Afryce. Pełną integrację swoich działań podejmą Austrian Airlines, Brussles Airlines, Edelweiss, Eurowings, Lufthansa i SWISS. Linie lotnicze Lufthansa Group z powodzeniem dostosowały swoje struktury sprzedaży dla klientów korporacyjnych i biur podróży na wielu rynkach na całym świecie.
Integracja działań w zakresie sprzedaży w Afryce będzie kolejnym ważnym krokiem w kierunku oferowania „jednej twarzy dla klienta” oraz zharmonizowanych produktów i usług na całym świecie.
Brussels Airlines, które w Afryce posiadają silną pozycję i rozległe doświadczenie z rozbudowaną siatką połączeń do 23 destynacji, szczególnie w Afryce Zachodniej i Środkowej zorganizują w swojej siedzibie w Brukseli nową centralę do sprzedaży na region Afryki Subsaharyjskiej.
W ten sposób, wieloletnie doświadczenie na rynku afrykańskim i zaangażowany zespół pracowników będzie doskonałym uzupełnieniem w sprzedażach usług przewoźników Grupy Lufthansa zwłaszcza w subsaharyjskiej części afrykańskiego kontynentu.
Afryka jest dla Grupy Lufthansa strategicznym obszarem wzrostu, gdyż wszyscy jej przewoźnicy operują do i z tego kontynentu. Po całkowitym przejęciu Brussles Airlines w styczniu 2017, Grupa Lufthansa rozszerzyła swoją siatkę afrykańską z 21 do 44 destynacji.
Dziś, Grupa Lufthansa jest drugą co do wielkości europejską grupą lotniczą w Afryce oferującą w tygodniu 311 rejsów z Europy do Afryki.
W nadchodzącym sezonie Zima 2018/2019 Grupa Lufthansa zwiększy oferowanie do Afryki poprzez:
wprowadzenie przez Austrian Airlines nowej trasy Wiedeń – Kapsztad z dwoma rejsami w tygodniu
zmianę połączenia Lufthansy z Frankfurtu do Addis Abeby na rejsy non-stop, co pozwoli skrócić czas lotu o 2 godziny
Źródło: Brussels Airlines
Komentarze
Prześlij komentarz