Ryanair wprowadził możliwość oceniania jej lotów przez pasażerów

Irlandzka linie lotnicza Ryanair wprowadziła możliwość oceniania jej lotów przez pasażerów. Funkcja Rate My Flight jest dostępna w siedmiu wersjach językowych Pasażerowie mogą oceniać w skali od 1 do 5 takie elementy usług przewoźnika jak wejście na pokład, uprzejmość załogi, jakość serwisu na pokładzie i posiłki i napoje sprzedawane na pokładzie. Może też ocenić ogólne wrażenie z lotu.Z usługi Rate My Flight w czerwcu i lipcu skorzystało osiem tysięcy brytyjskich i irlandzkich klientów Ryanaira. 89 procent z nich było zadowolonych. Usługa jest teraz dostępna także w języku polskim, francuskim, hiszpańskim, holenderskim, niemieckim i włoskim za pośrednictwem aplikacji, którą można pobrać na iTunes lub Google Play stores.- Rate My Flight jest jedną z naszych inicjatyw powstałych w ramach trzeciego roku realizacji programu „Always Getting Better" - wyjaśnia cytowany w komunikacie Robin Kiely z Ryanaira. - Usługa pozwala na ocenić lot w czasie rzeczywistym, poprzez aplikację mobilną Ryanaira. Z niecierpliwością czekamy na oceny, które pomogą nam udoskonalać elementy obsługi klientów. Klienci, którzy chcieliby ocenić lot proszeni są o pobranie aplikacji i wypełnienie krótkiego kwestionariusza zaraz po wylądowaniu. Żródło: turystyka.rp.pl

Komentarze