Chińskie linie lotnicze wspólnie stworzą listę niegrzecznych pasażerów

Chińskie linie lotnicze wspólnie stworzą listę niegrzecznych pasażerów. Będą wymieniać się danymi, by nieumiejących się zachować klientów nie wpuszczać na pokład Jak podaj serwis BBC, chińscy przewoźnicy, w tym Air China, China Eastern, China Southern, Hainan Airlines i Spring Air, zamierzają wymieniać się danymi pasażerów, którzy w czasie lotów zachowywali się w nieodpowiedni sposób. 
 
W ten sposób ma powstać baza danych osób z zakazem wstępu do samolotów tych przewoźników. Przedstawiciele linii lotniczych przypominają, że w przeszłości zdarzały im się takie incydenty, jak: pobicie załogi, blokowanie wyjścia czy odmowa wejścia na pokład. Ostatnio w chińskich mediach głośno było o pasażerze, który próbował rozpalić ognisko w przedziale pierwszej klasy. Spore zainteresowanie wzbudziła też odmowa wejścia do samolotu grupy 30 Chińczyków, których rejs było opóźniony o 10 godzin. Serwis przypomina, że w 2014 roku doszło też do zawrócenia samolotu linii Air Asia do Bangkoku, bo pasażerka, której nie pozwolono zmienić miejsca, obrzuciła członka załogi gorącym makaronem. źródło: turystyka.rp.pl

Komentarze