DDB & Tribal po 10 latach kończy obsługę reklamową PLL LOT

Polskie Linie Lotnicze LOT i agencja reklamowa DDB & Tribal rozwiązały za porozumieniem stron umowę o współpracy. Przewoźnik ogłasza konkurs na nową agencję reklamową. Rozwiązana właśnie umowa wygasa z końcem grudnia br. 


Została podpisana w 2010 roku, kiedy to DDB & Tribal (wówczas DDB Warszawa) wygrała przetarg na obsługę PLL LOT, pokonując w nim czterech konkurentów: agencje Brain, IQ Marketing, Just oraz PZL. Mimo rozwiązania dotychczasowej umowy, obie strony nie wykluczają współpracy w przyszłości na zasadach projektowych. LOT planuje wdrożyć nową strategię komunikacji, ponieważ w 2016 roku zamierza rozbudować siatkę połączeń. Dlatego ogłasza konkurs ofert, w którym zostanie wyłoniona nowa, wiodąca agencja reklamowa dla tego przewoźnika. Jej zadaniem ma być m.in. odświeżenie i umiędzynarodowienie marki LOT. Przedstawiciele firmy nie odpowiedzieli nam na razie na pytania dotyczące szczegółów konkursu ofert. Źródło: wirtualnemedia.pl

Komentarze