![]() |
Parchim International Airport |
Chińscy
inwestorzy mają jednak ambitny plan – stworzyć regionalny hub obsługujący
między innymi połączenia do Chin, wraz ze znaczącym udziałem chińskich linii
lotniczych oraz chińskich samolotów. Regularny ruch planowany jest już być może
w przyszłym roku. Póki co rozpoczęto już pewne inwestycje w infrastrukturę
lotniskową, w tym między innymi terminal oraz wieżę.
Chińscy
inwestorzy coraz chętniej inwestują w europejską infrastrukturę lotniskową, jak
chińskie konsorcjum – Symbiose, które posiada 49,9% udziałów w spółce Port
Lotniczy Toulouse – Blagnac, będącego czwartym pod względem wielkości
francuskim portem, chiński fundusz posiadający udziały w Heathrow Airport
Holdings Limited czy chińskie konsorcjum zaangażowane w budowę ogromnego City
Airport przy Porcie Lotniczym w Manchesterze.
Chińskie inwestycje w europejskich portach lotniczych stały się zatem faktem, a chińscy inwestorzy są już obecni między innymi w Niemczech, Francji czy Wielkiej Brytanii. Wszystko wskazuje jednak na to, że to dopiero początek.
Chińskie inwestycje w europejskich portach lotniczych stały się zatem faktem, a chińscy inwestorzy są już obecni między innymi w Niemczech, Francji czy Wielkiej Brytanii. Wszystko wskazuje jednak na to, że to dopiero początek.
Źródło: rynekinfrastruktury.pl
O budowie nowych portów lotniczych w Chinach czytaj w zakładce Awiator Extra
Komentarze
Prześlij komentarz