Największe zamówienie w historii BOC Aviation.
Boeing poinformował o zamówieniu na 50 samolotów 737 MAX 8, 30 737-800
Next-Generation i dwa 777-300ERs (Extended Range) złożonym przez BOC Aviation.
Zamówienie o wartości 8,8 mld dolarów według cen katalogowych jest największym
w dwudziestoletniej historii BOC Aviation. Stanowi też ważną część dążeń spółki
leasingowej z Singapuru do rozszerzenia portfolio wydajnych samolotów.
- Po dostarczeniu 50 samolotów 737
Next-Generation, które zamówiliśmy w 2006 roku kontynuujemy realizację naszego
zobowiązania, by odpowiadać na potrzeby linii lotniczych będących naszymi
klientami, które powiększają lub odmładzają swoje floty, pwiedział Robert
Martin, dyrektor zarządzający i prezes BOC Aviation. - 737 jest znany ze swojej
wydajności operacyjnej i niskiego zużycia paliwa, a BOC Aviation spodziewa się
w ciągu najbliższych siedmiu lat sporego popytu na 737 Next-Generation i 737
MAX.
Wraz ze złożeniem zamówienia powiększy się
flota BOC Aviation, która jest jedną z najmłodszych w branży leasingowej, ze
średnią poniżej czterech lat.
- Firma BOC Aviation może pochwalić się
dużymi osiągnięciami w branży leasingu samolotów, powiedział Dinesh Keskar,
senior vice president działu Asia Pacific and India Sales w Boeing Commercial Airplanes.
- Odegrały one ważną rolę w sukcesie jaki modele 737 Next-Generation oraz
777-300ER odniosły na rynku leasingowym, poprzez przyczynienie się do
rozpowszechnienia ich wśród linii lotniczych na całym świecie. Cieszymy się
mogąc kontynuować relacje biznesowe z BOC Aviation i z niecierpliwością
oczekujemy na współpracę przy nowym modelu 737 MAX.
Ze względu na doskonałe parametry
operacyjne i finansowe osiągane w najszerszym spektrum zastosowań, 737-800
Next-Generation jest najlepiej sprzedającym się modelem z cieszącej się ogromną
popularnością rodziny samolotów 737 Next-Generation. 737 MAX korzysta z
najbardziej zaawansowanych technologicznie silników LEAP-1B firmy CFM
International, gwarantujących najwyższą wydajność, niezawodność i komfort na rynku
samolotów wąskokadłubowych. Źródło: Boeing
Komentarze
Prześlij komentarz