Boeing rozpoczął rozbudowę kompleksu 737 Commercial Delivery Center
w dniu
Pobierz link
Facebook
X
Pinterest
E-mail
Inne aplikacje
Field w Seattle.
Projekt zakłada ponad dwukrotne zwiększenie przestrzeni, która będzie dostępna
dla klientów i zespołów pracujących przy dostawach 737. - Odbierając samoloty
nasi klienci oczekują centrum dostaw najwyższej jakości i na takie właśnie
zasługują. Uważamy, że wprowadzane przez nas udoskonalenia znacząco wpłyną na
ich wrażenia, powiedziała Beverly Wyse, wiceprezes i dyrektor generalna
programu 737 w Boeing Commercial Airplanes. - Większe i dysponujące szerszymi
możliwościami centrum jest niezbędne, szczególnie teraz, gdy cały czas
zwiększamy tempo produkcji i przygotowujemy się do wprowadzenia na rynek modelu
737 MAX. Powierzchnia rozbudowanego centrum dostaw będzie wynosić prawie 8400 metrów kwadratowych.
W skład kompleksu wchodzić będzie nowy trzypiętrowy budynek oraz nowe części z
trzema rękawami, przeznaczone do realizowania dostaw i odlotów. Projekt
charakteryzuje się otwartym, przestronnym wyglądem oraz dużymi oknami
skierowanymi w stronę płyty lotniska Boeing Field. Rozbudowa CDC jest najnowszą
z wielu inwestycji, jakie Boeing realizuje w regionie Puget Sound. Jest także
inwestycją w przyszłość programu 737. - Założyłem King County Aerospace
Alliance by wspierać dalszy rozwój i globalną konkurencyjność przemysłu
lotniczego naszego regionu. Rozbudowa CDC to znakomita wiadomość z punktu
widzenia naszego okręgu i lotniska, powiedział przedstawiciel King County, Dow
Constantine. - Jest to znacząca inwestycja firmy Boeing w naszym regionie,
zabezpieczająca przyszłą współpracę. - Inwestycja jaką realizuje Boeing budując
obiekt przy lotnisku Boeing Field świadczy o długotrwałym zaangażowaniu firmy w
regionach Waszyngtonu i Seattle – miejscach, w których pracują najlepsi na
świecie specjaliści z branży lotniczej - powiedział burmistrz Seattle Ed
Murray. W kwietniu br. tempo produkcji 737 ma wzrosnąć do 42 samolotów
miesięcznie, a w 2017 r. do 47 samolotów miesięcznie. Od 2010 r. to wzrost o
blisko 50 procent. Dostawy 737 MAX, wyposażonych w najnowsze silniki CFM
International LEAP-1B oraz inne udoskonalenia wydajności, takie jak winglety
Advanced Technology, rozpoczną się również w 2017 r., w zmodernizowanym centrum
dostaw. Zgodnie z planami, które zakładają wyburzenie jednego z obiektów, w
trakcie prac budowlanych dostawy 737 będą realizowane w sposób nieprzerwany.
Zakończenie rozbudowy CDC zaplanowano na połowę 2015 roku. Źródło: PRTL
Komentarze
Prześlij komentarz