Agencja Think Kong
podpisała umowę o współpracy z polskim oddziałem holdingu Air France-KLM,
jednego z największych holdingów lotniczych na świecie. W ramach umowy agencja
będzie odpowiadać za działania social media dla marek KLM i Air France. Zakres
obowiązków agencji obejmuje koordynację i realizację działań w mediach
społecznościowych dla marek KLM Polska oraz Air France. Agencja Think Kong jest
odpowiedzialna za działania na Facebooku, w tym za prowadzenie komunikacji na
fan page KLM Polska oraz komunikację z fanami z Polski na globalnym fan page
Air France. Zadaniem agencji jest także prowadzenie efektywnościowych kampanii
reklamowych w social media wspierających sprzedaż biletów on-line. Think Kong
zajmie się także koordynowaniem współpracy z blogerami w imieniu obu marek. Agencja
współpracuje bezpośrednio zarówno z polskim oddziałem, jak i z centralą
odpowiadającą za działania w Europie Środkowo-Wschodniej. Projekt koordynuje
Anita Wojtaś-Jakubowska, a jego realizacją zajmuje się zespół konsultantów
social media, w tym Kinga Nurska jako konsultant prowadzący. Umowa o współpracy
obowiązuje do końca 2014 r. Źródło: portalmedialny.pl
Komentarze
Prześlij komentarz