Piper stawia na globalną sieć sprzedaży swoich produktów
w dniu
Pobierz link
Facebook
X
Pinterest
E-mail
Inne aplikacje
Firma
Piper Aircraft znacznie zwiększyła dynamikę sprzedaży swoich produktów na całym
świecie, czego główną zasługą była bezprecedensowa rozbudowa sieci dealerów
przeprowadzona w latach 2011-2012. "Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat
Piper zwiększył liczbę dealerów i agentów sprzedaży w kilkunastu krajach i
teraz są oni zlokalizowani na każdym kontynencie, gdzie tylko istnieje
potencjał aby sprzedawać nowe samoloty", powiedział Drew McEwen, szef
Pipera ds. globalnej sprzedaży i rozwoju biznesu. Ogólnie, Piper posiada 22 dealerów na kontynencie amerykańskim obejmujących
swoim zasięgiem USA i 15 innych krajów Ameryki Północnej, Środkowej i
Południowej. Firma posiada również 18 przedstawicieli handlowych zapewniających
swoje usługi w 42 uprzemysłowionych krajach w pozostałych częściach świata. (dlapilota)
Komentarze
Prześlij komentarz