Piper stawia na globalną sieć sprzedaży swoich produktów



Firma Piper Aircraft znacznie zwiększyła dynamikę sprzedaży swoich produktów na całym świecie, czego główną zasługą była bezprecedensowa rozbudowa sieci dealerów przeprowadzona w latach 2011-2012. "Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat Piper zwiększył liczbę dealerów i agentów sprzedaży w kilkunastu krajach i teraz są oni zlokalizowani na każdym kontynencie, gdzie tylko istnieje potencjał aby sprzedawać nowe samoloty", powiedział Drew McEwen, szef Pipera ds. globalnej sprzedaży i rozwoju biznesu. Ogólnie, Piper posiada 22 dealerów na kontynencie amerykańskim obejmujących swoim zasięgiem USA i 15 innych krajów Ameryki Północnej, Środkowej i Południowej. Firma posiada również 18 przedstawicieli handlowych zapewniających swoje usługi w 42 uprzemysłowionych krajach w pozostałych częściach świata. (dlapilota)

Komentarze