Pod hasłem „Tylko Ty się liczysz” rusza kampania
reklamowa PLL LOT prezentująca samoloty Boeing 787 Dreamliner, które niebawem
dołączą do floty tych linii. Akcję przygotowały agencja DDB Warszawa i dom
mediowy Universal McCann. Startująca właśnie kampania reklamowa PLL LOT
informuje, że LOT to pierwsze linie lotnicze w Europie z najnowocześniejszymi
samolotami świata - Boeingami 787 Dreamliner. Reklamy prezentują wysoki
standard, jaki te samoloty oferują pasażerom, m.in. w formie oryginalnej
konfiguracji i wyposażenia pokładowego, systemu rozrywki pokładowej, czy
chociażby foteli w klasie Elite Club rozkładanych do całkowicie płaskiego
łóżka. Jednocześnie kampania w haśle „Tylko Ty się liczysz” podkreśla w centrum
zainteresowania LOT-u - zarówno na ziemi, jak i na pokładach samolotów - jest
pasażer. Akcja reklamowa - zaplanowana do połowy listopada - obejmuje telewizję
(TVN, TVN CNBC, stacje tematyczne TVP, Polsatu i Discovery), kina (Cinema City,
Multikino, kina studyjne), prasę (m.in. „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza”,
„Wprost”, „Bloomberg BusinessWeek Polska”, „Uważam Rze”, „Newsweek”, „Forbes”,
„Harpers Bazaar”), internet (główne portale i pakiety tematyczne, a także
kanały własne LOT-u, w tym lot.com, fanpage na Facebooku i strona
dreamliner.lot.com) oraz POS. (wirtualnemedia)
Komentarze
Prześlij komentarz