Grupa Akrobacyjna Żelazny promuje Markę Polskiej Gospodarki
w dniu
Pobierz link
Facebook
X
Pinterest
E-mail
Inne aplikacje
Partnerem tegorocznych targów lotniczo-kosmicznych
ILA 2012, które odbędą się w Berlinie w dniach 11-16 września 2012, wybrana
została Polska. Stroną w relacjach jest polskie Ministerstwo Gospodarki, dla
którego berlińskie targi są kolejną okazją do budowania marki Polski jako
wysoko cenionego kraju pod kątem prowadzenia działań biznesowych. Strategia
stworzenia marki dla polskiej gospodarki ma na celu przyczynienie się do
wzrostu wartości polskich marek, polskiego eksportu, jak również Polski jako
kraju docelowego zagranicznych inwestycji bezpośrednich. Szczegóły znaleźć
można na stronie Ministerstwa
Gospodarki. Na zaproszenie Ministerstwa Gospodarki na berlińskim niebie codziennie
prezentować się będzie Grupa Akrobacyjna Żelazny. Z tej okazji na samolotach
Grupy pojawiły się specjalne elementy malowania – dedykowane logo Polski, które
jest elementem strategii budowania marki naszego kraju. Dwa główne elementy
logo to kształt w formie litery P – jak Polska oraz sieć uzupełniających się
ludzi, których talenty są największą siłą naszego kraju. Biało-czerwona
kolorystyka logo jak widać doskonale komponuje się z tradycyjnym
czerwono-białym malowaniem Żelaznych samolotów. (dlapilota)
Komentarze
Prześlij komentarz