Dzisiaj rozpoczyna
się kampania wizerunkowa Polskich Linii Lotniczych LOT z hasłem przewodnim
"LOT. Naszym horyzontem jest przyszłość". Prezentuje odświeżony
wizerunek marki jako światowej klasy przewoźnika dumnego z polskich korzeni. Spot
reklamowy pokazuje lot "lustrzanego samolotu", jak nazywany jest
Boeing 787 Dreamliner. Odbijają się w nim symbole miast, do których lata
narodowy przewoźnik. Samoloty Dreamliner firma ma włączyć do swojej floty pod
koniec br. Jak zapewnia PLL LOT, przewoźnik stanie się wkrótce jedną z linii
mających najmłodsze samoloty w Europie. Do tych planów oraz wdrożonych już
innowacji (m.in. rozwiązania serwisowe i nowości produktowe, np. serwis
kelnerski) nawiązuje nowe hasło marki. Kampania informuje również o ofercie
LOT: taryfie First Minute, Szalonych Środach, wyszukiwarce najtańszych połączeń
(deal finder) i możliwości zakupu biletów na stronie LOT.com. (press.pl)
Komentarze
Prześlij komentarz