Nowa spółka rozpoczyna obsługę mediową PLL LOT

Havas Media Group wygrał przetarg na obsługę mediową Polskich Linii Lotniczych LOT. Obsługą przewoźnika zajmie się nowo utworzona spółka celowa - FullSix Media. Jej prezesem jest Małgorzata Węgierek. LOT rozstrzygnął konkurs na dom mediowy, wybierając Havas Media Group. Zgodnie z ustalonymi warunkami współpracy, Havas Media Group powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłącznie obsługą PLL LOT. - Poprzez utworzenie spółki celowej zapewniamy naszemu klientowi całkowitą wyłączność - mówi Małgorzata Węgierek, prezes FullSix Media (jednocześnie szefowa Havas Media Group). Agencja zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla LOT w Polsce i na pozostałych 40 rynkach, na których działa przewoźnik (m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie, Kazachstanie, Japonii i Korei Południowej). Do jej najważniejszych zadań należą: opracowanie strategii mediowej dla LOT, obsługa medialna kampanii reklamowych, koordynowanie działań podwykonawców w Polsce i za granicą, przygotowanie analiz rynku mediów, monitorowanie działań konkurentów i inne usługi dodatkowe. - Liczymy na dobrą współpracę z nową agencją, która zapewni nam kompleksowe wsparcie w realizacji naszej strategii mediowej w Polsce i na świecie – mówi Adrian Kubicki, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej LOT. - Nasza strategia zakłada, że do 2020 r. LOT będzie liderem przewozów lotniczych w Europie Środkowo-Wschodniej, obsługując ponad 10 milionów pasażerów łącznie i na blisko 90 trasach - dodaje. Proces wyboru domu mediowego wspierał niezależny zewnętrzny audytor mediowy, firma Stars. Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie zdradzają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy. FullSix Media to dom mediowy działający w strukturach Havas Media Group od lipca 2016 r., po zakupieniu przez sieć Havas w 2015 r. i połączeniu struktur FullSix Media z Forward Media. Od września 2016 r. działa jako globalna sieć pod nazwą FullSix Media ze 150 biurami na rynkach EMEA, Ameryki Łacińskiej i Północnej oraz Azji i Pacyfiku. Agencja specjalizuje się w dedykowanych strategiach marketingowych opartych o onlinowy i offlinowy zakup programatyczny i rozwiązaniach digitalowych bazujących na danych. Portfolio klientów FullSix Media obejmuje: Pernod Ricard, Telefonica, PSA, Affinity, Bayer, Bein Sports, Coyote, Samsonite czy Invivo. (wirtualnemedia.pl)

Komentarze