Qatar
Airways rozda swoim pracownikom iPady, aby mogli lepiej obsługiwać pasażerów.
Wcześniej podobną decyzję podjęli szefowie British Airways. Pracownicy Qatar
Airways na lotniskach w Doha i Heathrow znajdą w aplikacji na iPadzie
szczegółowe informacje o pasażerach, w tym dotyczące ich specjalnych życzeń.
Łatwiej im będzie również wyszukiwać dane o innych lotach. Jak informuje serwis
Travel Daily, w przyszłości dzięki tabletom pasażerowie Qatar Airways będą mogli
na pokładzie samolotów zapisywać się do Privilege Club, jak również wymieniać
zgromadzone mile, aby przenieść się do wyższej klasy lub kupować bezcłowe
towary. W tym roku tablety dwóm tysiącom pracownikom rozdały również linie
British Airways. Zastąpiły one długie zwoje papieru zawierające dane pasażerów
na pokładzie, a także informacje o ich statusie w klubie lojalnościowym i
życzeniach dotyczących posiłków. (EKONOMIA24)
Komentarze
Prześlij komentarz