Lufthansa otrzymała pięciogwiazdkowy znak jakości

Jako pierwsza linia lotnicza spoza Azji Lufthansa otrzymała pięciogwiazdkowy znak jakości przyznawany przez brytyjską firmę konsultingową Skytrax. Tym samym przewoźnik dołączył do grona najlepszych linii na świecie, obok Qatar Airways, Singapore Airlines, All Nippon Airlines, Emirates, Cathay Pacific, Eva Air, Etihad Airways, Hainan Airlines i Garuda Indonesia. Warto dodać, że produkt Lufthansa First Class posiadał już to odznaczenie, teraz niemieckie przedsiębiorstwo otrzymało go za całokształt. Co ciekawe, drugi hub Lufthansy, lotnisko w Monachium, jest jedynym europejskim portem lotniczym, uznanym za pięciogwiazdkowy. – To wyróżnienie jest zasłużonym potwierdzeniem naszych wielkich wysiłków, aby Lufthansa ponownie dołączyła do grona wiodących linii lotniczych premium na świecie – powiedział Carsten Spohr, przewodniczący zarządu Deutsche Lufthansa AG. – Nadrobiliśmy dotychczasowe zaległości dzięki znaczącym inwestycjom we flotę, odnowienie kabin, wprowadzenie produktów cyfrowych, otwarcie nowych poczekalni biznesowych i podniesienie jakości serwisu na ziemi i w powietrzu. Połączenie produktów premium i jakości oraz profesjonalizmu naszych pracowników umożliwiło Lufthansie uzyskanie tego zasłużonych pięciu gwiazdek – dodał Spohr. Radości i wyrazów uznania nie krył też Edward Plaisted, przewodniczący zarządu Skytrax. – Lufthansa jako pierwsza europejska linia lotnicza znalazła się w gronie linii pięciogwiazdkowych. To nie tylko wyjątkowe wyróżnienie, ale przede wszystkim wyraz uznania niesamowity postęp i rozwój linii w ostatnich latach – mówił. Skytrax przeprowadza przeróżne testy z perspektywy pasażera. Ocenia przewoźników w prawie 800 kategoriach, w tym oczywiście tak ważnych jak catering, komfort siedzeń, obsługa, bezpieczeństwo czy rozrywka pokładowa. Istotnym elementem postępowania jest konsekwentny rozwój i polepszanie oferowanego produktu, w przypadku "niemieckiego żurawia" znaczącą rolę odegrały nowe kabiny wszystkich klas podróży, rozszerzenie serwisu w klasie biznes oraz zapowiedź nowej kabiny klasy biznes w boeingach 777-9. Bardzo dobrze wypadły też cyfrowe produkty linii, które czeka dalszy rozwój. (Rynek Lotniczy)

Komentarze